Helsingborg svämmar över!

Herreguuuuuuuuuuuuddddd va det regnar ute. Längesen jag såg sååå myk regn. Går ej o gå på gatorna eller trottoarerna för vattenpölar som e så stora att Kenzo nästan måste simma över dem.

Det är INTE skoj att ha hund i detta vädret ska jag lova er. Fast tänk då en stor hund min e ju ba liten så han torkar ändå fort o luktar inte alls så myk hund som tex en stor gör.


kenzo ser ut som en gatuhund när han e blöt. Han e ju långt ifrån vacker!


Han e duktig på att hjälpa till o torka sig iallafall!=)


Min sötis väääädigt blöt vovve


Seeeeer ni hur dyngblöt jag e. Den jackan e ljus militärgrön är den e torr. Droppade från mig!!


Det gick igenom mina dojjor.. ser ni va blöta mina strumpor e..inte skönt. gick o drog in tårna hela tiden så de ej skulle bli fööör blöta!



Dags o skaffa sig ett par gummistövlar o en regnjacka kanske???

Finns ju faktiskt riktigt fina o coola gummistövlar nuförtiden. Här e några jag letade upp på nätet som va ganska fräcka




Sen hittade jag dessa extrema gummistövlarna. Vem köper sånna här? Vem skulle få för sig o ens ta på sig dem?



Fast iof skulle man haft sånna när man går ut ikväll=) hehe.. Men hoppas det slutat regna när vi ska ut o göra stan osäker=) Allt blir så tråkigt när det regnar o man ska ta sig till olika ställen o håret förstörs o sminket kladdas i hela facet. Nä fyyyy för regn! VAr tog sommaren vägen? Den kom ju knappt ens=(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var hittade du dem svarta med snörning? Riktigt snygga ju =)

2008-08-25 @ 09:53:25
URL: http://helena1986.blogg.se/
Postat av: agnes b

haha har ju dom med zebra. köpte jag för 5 kr på loppis i sommar.

dom där sista två är nog för strippor, strippor är åxå människor och behöver stövlar när de reeegnar haha

2008-09-01 @ 20:37:10
URL: http://agnelicious.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0