rycka upp mig!

Ja det känns som jag behöver rycka upp mig o ta tag i mitt liv nu. Har ingen alls lust o blogga mer, tappat allt känns det som. Har allt tid i världen men orkar inte bara.

Blitt totalt överkörd? hmm vafan hände lixom?

Trodde faktiskt det va äkta men nu känns det ba som ett jävla spel! Varför ska det alltid hända mig lixom? Alltid samma otur, men de säger att en vacker dag händer det. Så får väl tänka positivt o just move on with my life.

Ska försöka hitta min låga igen o blogga som jag gjorde förr.

Då inte han kommer i helgen ska jag tog ta o supa skallen i bitar med min I. Känner det e dags att ta till en riktigt rolig utekväll med myk ALKOHOL o massor med vänner runt omkring mig.

Nu ska denna Bitterfittan äta sin gröt o sen jobba lite.

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0