Utgång i helgen!

I Helsingborg går man ej ut på fredagar vanligtvis men denna fredagen fick vi ett infall o bestämde oss för att dricka lite o se vad som hände nere på stan.

Det va jag, Ida, Dea, Ted o Nikolas ( ja lägg märke till att jag från o med nu börjar skriva hela namnen istället för bara första bokstaven) som förfestade oss mig.

Ida vill verkligen visa hur myk hon tycker om Vodka. Så myk så hon försöker dricka den med flaska o allt. Hon slog den rätt på tanden, smart tjej? hehe

Ted o hans förbannade vodka juice, han tjatar typ ALLTID om det o det är tydligen det enda han dricker. Usch! Han fick mig tom o smaka på det o ja ni kan ju avläsa av bilderna hur jag tyckte det smakade. För mig är vodka juice något man drack när man 14 för att man ej tyckte om öl. Får rysningar när jag tänker på äcklig hb o fesljummen bravo juice.

Jag o Ida fick ett infall efter några glas vin där vi trodde vi va superstjärnor o verkligen kunde sjunga. Idol nästa eller? Nikolas lyckades ju såklart filma och la ut filmen på youtube. Haha. Vem vet, nått stort skivbolag kanske kontaktar oss inom snar framtid. ;)

 

 





Vi drog sen vidare till Cantina! Ja fråga oss inte varför vi fick för oss att gå dit, man har ju inte varit där sen de höjde åldern till 28+. Men det va inte helt lätt för mig o ida att komma in o det hade inte med ålder o göra. Den ena vakten har varit lite sur på mig. Lång historia som jag ej orkar ta men jag bad iallafall om ursäkt, vilket va VÄLDIGT pinsamt men jag gjorde det iallafall=)
Väl inne på Cantina hade vi faktiskt skoj. Vissa personer där fick man nästan gnugga sig i ögonen o titta en gång till för att förstå att de verkligen såg ut och gick klädda så. OMG säger jag bara vilka märkliga människor.
Träffade på roliga Gabbe osså, man kan inte göra annat än att skratta åt han.



Vidare till vårt älskade Cardinal där vi möttes av en stor scen på dansgolvet. Skulle tydligen vara Champagne safari där. De är ett asgott gäng som showar o e riktigt duktiga o roliga o kolla på. Jag känner ju tom en som är med o fy satan va han e snygg som tjej. Miss Mona som han kallar sig för. Snyggare kropp än man själv har o de e killar. Men men ibland är det inte rättvist.
Vilka de ska föreställa får ni lista ut själva. Tror dock inte det är så svårt=)


Träffade även gamla klasskamrater o min bästa killpolare Jeppe va osså där i vimlet.

Kommentarer
Postat av: Lupum

bye the way hur gick allt?

2008-08-30 @ 14:40:39
URL: http://lupum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0