Booooring

Idag har jag tråkigt=( Inget o skriva iheller. Försöker lära mig photoshop men sjukt svårt=( Men skam den som ger sig.

Ikväll blir det mys med Ida, fast hon ska vidare ut sen så blir nog inte så länge. En annan jobbar ju imorrn så blir ingen utgång för mig. Har naglar först kl halv 8 så jag kommer va helt slut sen. Men man ska aldrig säga aldrig. Som Ida skrev "man har ju flugit förr" Haha. Men jag kan egentligen inte gå ut för jag har massa o fixa inför Sälen resan o dricker jag idag måste jag gå till jobb imorrn o jag har naglar direkt efter jobb så det hinner jag ju inte=/ Jaja Opp igen. Får festa med Ida på nyår istället. Vad vi nu ska göra??? Inte ens pratat om det. Händer det nått roligt?? isåfall Tell me!!!!!!!


Har så tråkigt så jag sitter o kladdar i min kalender! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0