caught on tape

Jag har köpt en julklapp till Kenzo o fick hem den på posten igår. Det är en badrock med en passande anka på ryggen=) O nej det är ej för han ska vara söt utan av praktiska skäl när jag badat honom o vill låta han självtorka lite först innan jag fönar honom. Sen att jag köpte en med en anka på va ju för det va gulligt=) Ni som ej fattat det ännu så kallas jag för ANKA!



Så söt min lilla bebis blev i sin eller vad säger ni??




Jag satte på luvan över ögonen o filmade honom. Asså jag säger bara OMG!!Fy fan va vi skrattade. Han va så söt när han luktade sig fram var han skulle. Han såg ut som en mullvad!=) Här e 2 filmer på den lille!




Sen filmade jag han när han va busig o hoppa upp på mitt soffbord. Jävla hund! HAHA
Det bevisar att det godiset e knark. Han blir helt till sig!





Kan man göra annat än att älska denna damphunden???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0