coolstuff

Inte varit inne på coolstuff på länge men hamnade där nu i min jakt efter julklappar. Haha silka roliga grejer där finns asså. Jag vill ha allt!

Vad sägs om denna coola sovsäck? eller mysdress. Hade inte bangat för att sitta o mysa i den i detta vintervädret.




Eller om man är ute o reser mycket. Då är denna babagevåg perfekt. Slipper man dyra bagagekostnader, som när jag flyttade hem från England. Fick betala dubbelt så myk för övervikt som för min biljett hem. Det va surt. O då hade jag redan skickat hem en resväska med mina föräldrar när de va o hälsade på, full med kläder och 1 vecka innan jag flög hem skickade jag hem en låda på ca 21 kg. Ändå 8 kg övervikt. Hur fanken lyckas man? Bodde där i 6 mån o tydligen shoppat kläder som ingen annan;)



Finns en massa grejer till, men skulle uppta en hel sida på min blogg om jag lagt ut allt jag skulle vilja ha eller roliga stuff som bara e coola. Så vill ni se vad där mer finns för häftiga saker får ni själva gå in o leta. =) Good luck!

Nu ska jag kolla klart på hereos o sen e det gossip för hela slanten=) Saknat! Dock ingen OTH. Säg inte det va sista avsnittet förra veckan. Då blir jag lissen i ögat=(

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Tackar

//Ribba -Handikappad i Helsingborg

2008-12-03 @ 02:11:58
URL: http://emmagrahnwallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0