en redi skauning!!

Hahahaha vi hade fått en tävling av grannarna hemma i Ramlösa o bland de papperna låg där en blankett som heter "ansökan om tillfälligt visum i skåne" o jag har nog aldrig skrattat så myk som när jag började läsa den. Nog för jag e skåning men shiiiit vad svårt det va o läsa o förstå! Tog lite närbilder så ni får pussla ihop hur det ska vara men tog jag bild längre ifrån kan man ej läsa o detta ni bara läsa!!!!! Ni kommer skratta lika myk som jag gjorde när ni sitter där framför datorn o försöker säga orden. Säg det på RIKTIG skånska så blir det ännu roligare!
























Kommentarer
Postat av: Elina

Hahaha sjuuukt kul ju!!! Puss på dig

2008-12-30 @ 17:16:16
URL: http://ensvenskblondiniflorida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0