Jaha då va det dags igen

Nya naglar o denna gången hade Camilla i sthlm tipsat en tjej så hon kom till mig. Tackar o bugar för denna snälla gest;)
Camilla som jag för övrigt inte sett på flera år, shame on me. För er som såklart inte vet vem hon är ska jag försöka förklara det snabbt o lätt nu. Camilla är min barndomsvän Ninas´s morbrors sambo. Invecklat det där men iallafall har hon alltid varit med uppe på Kråkön när jag varit där om sommrarna o hon har sett mig växa upp o hjälp mig myk o funnits för mig när man hade den jobba tonårsperioden när man inte kunde prata med sina föräldrar. Hon e sjukt rolig osså, kan få vem som helst att dra på smilebanden=) Nästa gång jag e i Sthlm måste jag fan åka dit o hälsa på. Hur svårt ska det behöva va lixom. Men jag ska ju flytta upp o då kan jag träffa henne oftare and trust me I will. Läser du detta milla så puss på dig!!

Tillbaka till naglarna, såhär blev resultatet




Kommentarer
Postat av: Me my self and I

Haha, fan börjar ju böla ju.......Gullig du! Rolig, jag, näääää. Ok då jag är ett STORT skämt i och för sig.

Dock sur på att du inte kunde få ändan ur å höra av dig när du var här..... hmmmmmm

Jävlar vad jag ska tracka dig/er när ni flyttar hit, hehe

JÄTTE kram

2008-12-19 @ 18:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0