jaha

då va det dags igen. Nytt set naglar, gör jag annat än att jobba??? Hmm nej jag gör nog inte det. Men pengarna rullar in iallafall. Ska verkligen försöka spara så myk som möjligt. Ska ju på en hemlig sak på måndag så får se hur det går=) Nu blev ni nyfikna va?? Kanske berättar nästa vecka. Beror på hur det går dit jag ska.

Gjorde iallafall naglar på Natalie o hon ville egentligen ha typ svarta tippar eller något outrageous men då hon jobbar på scandlines får hon inte ha det. Förstår inte riktigt hur de tänker på sånna arbeten. Hon berättade osså att de ej fick ha öppna skor utan strumpor. Men herregud vem ser det? Vem lägger märke till det lixom. Att ha coola naglar kan väl va lika stötande som att tanterna som jobbar på sånna ställen öser på sig smink så de ser ut som skräcködlor o häller på sig flera liter av nån äckligt stinkande parfym. Förstår inte hur de tänker när de sätter regler ibland.

Well tillbaka till naglarna, såhär blev de till sist iallafall





Ikväll ska jag göra en hårförlängning på mitt fadderbarn Jenny. Hehe. Jag gick i en 1-3a när jag gick lågstadiet o när jag började 2an så började lilla Jenny 1an o jag fick ta hand om henne o det kallades fadderbarn. Så jag har känt little J väldigt länge=)

Imorgon har jag tagit på mig en crazy grej. Isabell som jag gör naglar på har velat fram o tillbaka om löshår nu i några veckor men bestämt sig nu för att sätta i. Hon kunde inte riktigt de tiderna jag kan men snäll som jag är så offrade jag min sköna sömn för att hon ska få i håret innan helgen=) Så kl 7 imorgonbitti kan ni ju tänka på mig när jag först ska sätta i 100 slingor extensions o sen gå o jobba på mitt vanliga jobb kl 10. Jaja det e ju ändå fredag så e ju ledig resten av helgen sen=) Har faktiskt inga naglar eller någonting inplanert i helgen så ska ba ha en mys/fest helg.

Dags för att fixa ihop lite frulle..

Brb

XOXO


Kommentarer
Postat av: mathilda.

hej!

gör du naglar på alla om man vill beställa tid? Vad kostar det? Ha det bra. / mathilda

2008-12-04 @ 16:28:21
Postat av: annika

mathilda: jag skickade ett mail till dig ang naglarna. =)

2008-12-04 @ 22:08:38
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0