Julafton

Idag e det julafton o jag har varit ute på förmiddagen o tränat på min bräda. Går bättre o bättre men fyyy fan va ont det gör när man trillar. Dock roligare nu när man lärt sig lite bättre o klarar o svänga några gånger innan man faller i backen=)

Idag har jag tränat i Ida backen. Bara för dig min lilla älskling!!!


Igår gjorde vi en liten julgran med pynt av det som vi hittade. Nån tradition mamma fått av hennes frisör o lovade att föra vidare. Haha ja jag evt inte hon e lite egen min mamma =)Men snäll e hon;)

Mamma, pappa o Igge (min morbror) gjorde fint pynt med julpapper o folie
medan brossan o Olle (kusinen) satte i en uppblåst kondom o ciderburk=)
Mamma blev tosig då hon skulle skicka en bild till sin frissa men vadå vi fick
ju sätta i vad vi ville=)



Nu ska vi kolla klart på Kalle o sen käka! Åhhh va gott det ska bli med julmat.. längtat!=)

God Jul



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0