lurad alaine

Tur att min chef inte har nån koll så jag får fixa alla hans ärenden.
Han ska ha en dj på Bahnhof på fredag o bad mig boka flygbiljett till honom. Vd assistent som jag e (haha!) så fixade jag det. Då vi ej fick tag i hans manager fick jag leta upp han på facebook o skriva mail till honom för att få hans uppgifter. Det han glömde o nämna va att det namnet han har på facebook inte var hans riktiga namn så jag bokade ju självklart i fel namn. Han kom på det lite väl sent men jag lyckades fixa det så nu har han sin biljett till Ängelholms flygplats på fredag!=)

När jag väl va inne på sas hemsida slog det mig att  de skulle betala tillbaka biljetter vi aldrig använde sist vi åkte till sthlm. Va en massa strul med internet då så vi blev bokade på flighten som gick 6 på morgonen när vi tryckt i 13.00. Ringde dem 1 vecka efter vi kommit hem o frågade varför pengarna ej kommit in ännu o de svarade att det var på väg. Sen har ju inte jag tänkt mer på det, tills nu. Gick in o kollade min bank o inte en krona hade sas satt in så ringde dit o vi kom fram till att de blivit något fel men hon skulle fixa det nu o bad om ursäkt.
-Inga problem sa jag men efter jag lagt på luren tänkte jag: shiiiit, hade jag inte fixat de biljetterna till den djn hade sas lurat mig på 800 spänn. Jävla sas. Haha.

Nä nu ska jag inte va bitter, får ju tillbaka pengarna o eftersom det är pengar jag ej räknat med just nu så kan jag ju gå ut med gott samvete i helgen o dricka lite extra drinkar=)

På väg till Sthlm med sas. Boxen med chips (dock slut, ida hade käkat upp dem innan hon hann ta fram kameran=) ) kostade 20 spänn!!!! där va typ 4 chips i den. Haha.. rena rånet för fan. Men goda va dem..eller? Ida vet, hon som slukade dem=) Haha

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja fean vad världen e liten.. Ska snacka med henne om dig sen, få veta hemlisar =P Pontus & Emma... vilka fler har vi mer gemensamt?? Hihih Poss

2008-12-03 @ 19:04:36
URL: http://emmaflash.blogg.se/
Postat av: sofie

tack gumman. funderar på att göra mina nails hos dig!!! har så sjukt korta och fula nu!!! och du, har du nåt remover tips till mitt löshår?? Puss och kram!

2008-12-03 @ 20:42:48
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Ida

Varför har dessa två tjejer skrivit så konstiga kommentarer till ditt inlägg?? Haha fattar ingentin. Jag blir nyfiken. Vadå pontus o emma? Haha förklara. Tjing

2008-12-03 @ 22:10:17
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0