när 2 blir 1

Har egentligen bara en sak o säga!

Vad hade jag gjort utan min IDA? Min bästa vän i alla väder. De peppmeddelandet jag fick igår betyder myk. Jag har inte lika roligt utan Ida o det e ba så att det är vi två! Vi mot världen!

Folk tycker det e konstigt om de träffar Ida men inte mig eller tvärtom. Det känns lixom inte rätt om vi inte e tillsammans. Vi har sjukt starka viljor båda 2 o envisa som åsnor vilket gör att vi tjaffsar lite då o då men vi vet osså om att det går över lika fort igen för vi e ELITEN o eliten splittrar man inte så lätt.

Folk får tro vad de vill om oss för vi har alltid varandra o det e det som e det viktiga!

IDA + ANKA = Best Freinds Forever

Älskar dig min vän!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Rikard

Gulligull ;)

2008-12-09 @ 13:31:56
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Ida

Aww älskling! Söt du är! :) älskar dig gumman. Skulle jag ha gjort utan dig min fis. Blev helt tårögd nu! Puss

2008-12-09 @ 21:33:40
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0