Nya hårförlängningar!

Jag e så jävla klantig. Varför får jag inte in i min hjärna att jag ska ta en förebild innan jag sätter igång?? Gjorde en förlängning igår kväll o en imorse men glömde ta kort båda gångerna. Jaja ni får nöja er med efterbilderna. Har faktiskt varit lite busig o snottat bilder från deras facebook så ni kan se på ett ungefär hur långt hår de hade innan. =)

Först ut är lilla Jenny som jag gjorde på igår. Jag satte i 100 st 60 cm långa slingor. Det blev ju jättelångt så hon skulle gå o klippa sig idag. Kanske kan tigga till mig en bild när hon varit hos frissan.


Jenny före:


Jenny efter:


Tror ni jag va trött imorse när jag gick upp kl kvart över 6 för att göra en förlängning på Isabell. Höll på att döööööö när klockan ringde men ba att masa sig upp o hoppa in i duschen för att vakna lite.

Förlängningen blev bra o vi satte i 100 st 40 cm långa slingor.

Isabell före:


Isabell efter:





Ikväll blir det ett set naglar sen ska jag i Ida till Bahnhof o festa med min chef o lite annat folk=) ska bli sjukt skoj=) Imorrn blir det ju personalfest. Vi ska ut o äta på Helsing sen party party alaine=)

Sjukt myk o göra på jobb idag så hinner jag ej skriva fler inlägg så hörs vi imorrn

Ciao

Kommentarer
Postat av: Sassa

Va fint :) Jag blir oxå lite sugen! Hur gör du dom o hur mycket kostar d? :) Puss & Kram

2008-12-06 @ 13:53:29
URL: http://alexxxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0