sälen

Nu e jag i sälen .... skrev ett skitlångt inlägg igår från mobilen men det funkade ju INTE! störigt som fan.

Har iallafall skaffat ett mobilt bredband o eftersom klantiga jag glömde min bärbara dator så får jag låna min kusin Olles dator. De har en sån skitbra deal att man kan hyra ett mobilt bredband för 149 kr en vecka. Bra för mig som e beroende=) Hur skulle jag klara mig utan min blogg en hel vecka? Hehe

Igår skrev jag iallafall att jag kommit upp o att resan gått bra o kenzo varit jätteduktig hela bilresan.
Jag har hyrt en rosa snowboard!!! Så fiiin men den kommer jag ju inte kunna använda nu. Jag e så irriterad o funderar på att åka hem. Mina föräldrar lovat mig att jag o min bror skulle få en privatlärare så vi kunde lära oss snowboard men de va ju fullbokade hela veckan så blir ingen snowboard åkning för mig. Testade lite igår men jag har INGEN aning hur man gör o höll på att vrida sönder knäet så känner att man behöver nån som kan visa hur man gör på ett ungefär iallafall. De tvingade mig hyra skidor osså o nu tycker de att jag ska åka skidor istället men tycker ju inte det e skoj o åka skidor. Blir så förbannad!!!!!!!!

ska ta en bild på den fina brädan jag inte kommer få åka nu o lägga in sen.

Åhhhh jävla skidsemester. Varför inte åka till värmen istället... åhhhh irriterad!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0