sällskapssjuk

Jag mår dåligt! Jag e själv !! Jag har väldigt svårt o va själv. När jag e själv kan jag ej slappna av o sitter oftast uppe alldeles för sent. Varför va jag så dum? Va det värt det lixom? Jag trivdes ju som det va. Jävla klantigt asså.

well nu e det som det e o det e la ba att inse fakta.

Hade det varit som vanligt hade jag sovit nu (klockan är runt 23 när jag skriver detta) men kommer la inte lägga mig på några timmar kan jag tänka mig, även om jag e trött som en gurka.

O inget har jag fått gjort idag. Skulle ju julstäda o julpynta men fy fasen va seg man e på söndagar.

FAN VILL DET SKA VA SOM VANLIGT!



Nu e kl 01.52 o fortf inte gått o lagt mig. Vad e det för fel på mig?


02.29.... nu ska jag iallafall försöka sova..

vi pratade telefon innan... önska ba han inte va så arg på mig.. =/

sleep tight!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0