sån vill jag ha!!

Varenda år väntar man in i det sista att köpa julklappar. Det ska inte bli så iår. Har redan beställt julklapp till Ida. Tihi.. Hoppas hon blir glad! Ville ha en likadan själv så köpt en till mig själv osså=)

Så vad ska man köpa till sina föräldrar då? De har ju typ ALLT. Nån som har en bra ide???? Förra året köpte jag o brossan en digital fotoram till dem så då var man lite påhittig men detta året står det still. Please Help me.!!!

Googlade "julklappstips" och hittade massor med sidor där man kunde knappa in ålder, kön o intresse. Fanns väl inte nått sådär som jag kände Det ska jag köpa men hittade en rolig liten grej som jag själv skulle vilja ha.



http://www.coolstuff.se/Negativ-Diabildscanner

Fatta coolt att kunna få in sina gamla barnbilder på datorn. Sån ska jag ha!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0