svårövertalad.. NOT!

Igår hade jag o Ida vår lilla julafton med paket o vin drickande. Jag skulle inte ut men Ida tjata lite o vips stod jag o svida om o sminka till mig för en utgång på stan.

Fick jättefina paket av Ida=) Glömde ju självklart o ta kort på dem=( Men ska göra dte när jag kommer hem o lägga upp en bild så ni får se=) Fick iallafall massa skojjsigt o det bästa måste ju ha varit boken "dumpa honom, han vill faktiskt inte ha dig" med Greg Beherendt och Liz Tuccillo. Va det en pik eller? Haha. Ska jag läsa nu när jag åker till sälen. Kommer ju bli en hel vecka utan min älskade blogg=( Kanske letar upp ett internet cafe jag kan skriva något inlägg om hur jag har det så jag inte tappar allt för myk läsare.



Träffade Martin på Helsing men gick snabbt därifrån o vidare till bakom. Martin har ju varit med o startat det så vi satt kvar efter stängning o drack lite o snackade. Ida fick jätteont i magen så hon fick ta taxi hem o hämta samarin så hon kunde fortsätta utgången. Har sagt till henne o kolla upp det för hon får så ont varenda gång hon dricker alkohol. Magsår kanske?? Min lilla Ida, tycker synd om henne.

Vidare till vårt älskade cardinal. Myk folk som vanligt o det va skoj. Ja förutom när de spelade Alicia Keys "no one" då det brast för mig. De har inte spelat den på 1 år o nu sådär precis lagom till jul o 3 dagar innan det var 1 år sen Ola gick bort spelar de den jävla låten. Kunde inte hålla tillbaka tårarna men Ida fick mig på andra tankar o sa att jag ska tänka att han älskade den låten o jag ska bli glad när jag hör den men det  jobbit nu. 1 år sen Ola. Varför?? Saknar dig så myk=(

Ska nog ta o lägga ut mitt Ola inlägg senare idag. Läsa o gråta lite. Behöver man göra ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0