Titanic



Vilka kollade inte på Titanic igår?? Tror nästan varendra tjej satt o grät till en av världens bästa filmer  ( enligt mig iallafall) igår.

Även om filmen är mer än 3 timmar lång och man sett det så många gånger så man ej kan räkna det på fingrarna så sitter man som fastklistrad o man vill inte missa en ända minut.

Vet inte hur det är med er men jag har sett filmen så många gånger att jag kan i stort sett hela manuset utantill. Man sitter där uppkrypen med en filt o tårarna bara trillar ner för ens kinder o innan Kate Winslet säger de magiska orden har man redan snyftat fram repliken

-I´ll never let go Jack, I´ll never let go!

Jag anser att Titanic (o Aramageddon) är de bästa filmerna man kan titta på när man ba vill gråta ut för det spelar ingen roll hur många gånger man sett filmen man bölar som en gris VARJE gång. Kommer ihåg första gången jag såg den på bio. Satt med mina vita pentabyxor på första raden o hade dragit upp benen så satt o grät mot mina knän. Ja ni kan ju tänka er hur de såg ut när jag kom ut ifrån bion. Helt svarta av mascara! Då önskade man att man ej va sminkad när man satte sig i biosalongen eller iallafall haft en mössa man kunde dra ner för ansiktet så ingen kände igen en. Haha. Men nu va jag bara 14 år o det förklarar ju saken=)

Jag hade förberett min kväll med morotsstavar o dippa. Hur gott som helst!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0