tttooooosssssssiiiiig!!

Får dampryck här snart. E så partysugen så jag tänkte jag skulle stänga va tråkradion o sätta på lite annan bra musik o vad e inte bättre än youtube då?? Men jävla youtube ba laggar. Går o lyssna på halva låtar sen går det inte längre. Blir TOSIG. Får väl bli att jag laddar ner låtarna istället men det tar ju en jävla tid så det pallar jag inte. ÅHHH fittdata.

Laddat ner Madagaskar 2 som jag ska kolla på i eftermiddag tänkte jag.

P-p-p-poker face, p-p-poker face *sjunger*

back to work! Har faktiskt för en gångs skull lite o göra på jobb. Haha.




Kommentarer
Postat av: Patricia

den vill jag också se!!

2008-12-05 @ 02:58:03
URL: http://shoelover.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0