u really wanna know?

Kan tänka mig ni vill veta om helgen.

har tyvärr inga bilder då jag glömde kameran på jobb. Men ni kan gå in på Idas blogg o kolla då hon tog lite bilder både fredagen o lördagen.

I fredes drog vi till Bahnhof för o festa med min chef o Rathje. Jossan va osså där så vi shaka våra små rumpor på det typ helt tomma dansgolvet! Haha.. När kl va runt 1 fick vi ett ryck o drog in till Hbg med tåget för o gå på Cardan. Där va inte en käft man kände o Jossan drog hem. Jag o Ida träffade vår nya bästis Alex. Haha jag skrattar så himla myk när jag e runt honom. Han e så skön o bjuder verkligen på sig själv. Helt underbar!



Vi gick hem när de stängde, som vanligt! Inga mesar här inte som går hem innan kl 3. Nej helst 5 min efter de stänger=) Ba skojja lite men typ e det så. Fattar inte hur vi orkar!

Lördagen va kaos till o börja med=/ säger ba FAN FAN FAN.
Va tvungen o lägga det åt sidan då jag skulle ut o käka med jobbet. Kl 19.00 träffades vi alla o gick till det nya stället Helsing. Käkade 3 rätters o det va väl sådär faktikst. Förrätten o efterätten va helt gudomliga men varmrätten va jag lite besviken på. Drack en massa strawberry daiquiris vilket e helt underbart gott. Lite fel årstid kanske men det skiter jag i=) haha. Gott va det iallafall=)


Helsing va för övrigt ett nice ställe där det började som en trevlig restaurang för att sedan bli nya förkrökar stället. Det känns lite Bara Vara aktigt. Lokalen är  pampig o personalen jobbar i skjorta o väst vilket känns väldigt proffesionellt. Många man känner som jobbar där vilket e skoj=)

Helsing får 3 av 5! Iallafall efter detta första besöket!=)

Fick meddelande av Ida hela kvällen att hon strunta i o komma ut för hon pallade inte o skulle jobba dagen efter. Men jag lyckades få ner henne ändå, inte speciellt svår att övertala faktiskt=) Vi drog till bowlingen för att möta Martin. Drack lite där sen vidare till Tempel. Gillar inte tempel men det va Ministry of Sound så va ändå helt ok. Drog ändå till Cardan sen där vi mötte Alex igen. Som vanligt skrattade jag så jag höll på att dö när han satte igång med sin crazyness=).



Hade en trevlig kväll men blev ju alldeles för full som vanligt. Illa att man ej kan kontrollera hur myk man dricker utan ba fortsätter o fortsätter. Jag skyller på de där jävla shottarna. Måste bli bättre på att kontrollera mitt spritintag så jag inte gör dumma grejer jag ångrar!! Happens TO often I must say!!!



Jag skulle städa massa o sånt på söndagen men yeaahh right. Bakis som jag va så låg jag pall i min soffa hela dagen med ångest, alaine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0