vad e det för fel på mig?

Åt en banan när jag kom till jobb vid 10 tiden. O inte förrän NU åt jag frukost. Vem äter frukost kl 3 på eftermiddagen? Fattar inte vad som händer med mig. Aldrig hungrig o när jag väl äter så e det ba skit. En dag tex åt jag 4 lussebullar till middag, thats it. Hur bra e nu det på en skala från 1 till 10 lixom? Inte konstigt folk tror man knarkar när man ba går ner mer o mer i vikt. Har alltid kunnat äta hur myk som helst innan men nu känner jag inte ens hunger. Idag måste jag äta något ordentligt iallafall för vi ska festa ikväll o tänk er hur full man blir när man ej har mat i magen!

Skulle inte sitta helt fel med en Mcfeast=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0