WTF

Ligger här nu i soffan, druckit sådär 4 cider o ni som känner mig vet ju att jag börjar bli lite lullig vid detta laget. Trodde att min brossa skulle följa med mig ut så man kunde få träffa eller rättaresagt se lite nya männsikor o inte sitta o dö o denna jävla stuga men ikke.. han e världens tråkigaste o pallar helt plötsligt inte följa med. Tänker ju inte gå dit själv som ett jävla ensambarn men åhhhhhhhhhhh allt e så jävla B. Fy fan va jag ska festa när jag kommer hem! Ska ta igen för denna veckan. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla tråkigt. Ville bara dit en timme eller nått, så man ändå kännt man gjort nått annat än o sitta i denna jävla stugan. ALDRIG ALDRIG att mina föräldrar får lura iväg mig så här igen. Detta är inte naturligt för mig. Ok om man hade haft sin pojkvän (när man nu ska hitta sig en sån) med sig som man kunde mysa med eller en polare som iallafall vill ut o festa men inte med familjen såhär.. jag klättrar på väggarna o jag har verkligen kommit på att jag ä INGEN vintersemester person. Jag vill till värmen!

Ska man gå o spela spel? Sitta på tråkiga face? Eller ska man kanske gå o lägga sig såhär en fredag kl halv 11. Moget lixom.

Ni fattar jag e irriterad va?? Min tråkiga jävla bror, o jag som följde med honom igår, ska ALDRIG göra något för honom mer.

Nu ska jag gå o dö eller nått... dricka lite mer cider så jag deckar o kan sova hela dagen imorrn. gud nåde den som väcker mig tidigt imorgon. Jag ska få sova ut, åker ju inte ändå så varför ska jag upp tidigt? Vill hem=(

O nu när jag ändå e igång o gnäller, varför har ni slutat kommentera???? Inte skoj o skriva när ingen kommenterar eller berättar ni läser den. Vill ju veta vilka som läser o vill höra kommentarer så man vet att det man skriver är intressant o folk vill fortsätta läsa.
Varför inte ba lämna ett litet tassavtryck i gästboken? Come on nu;)

Nä nu ska denna gnällspiken avsluta!


saknar min ida!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag trillade in här =) kul o läsa faktiskt. kram!

2008-12-27 @ 10:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0