XOXO

Åhh ville inte Gossip skulle sluta... så spännande det e nu. För er som ej följer det... ladda ner det DIREKT o börja kolla för det e såååååå bra!

Igår kväll innan jag skulle lägga mig fick jag på 2 sekunder en fruktansvärd huvudvärk. Gick över efter ca en kvart men idag ser jag väldigt suddigt o har ont i hela kroppen. Känns nästan som febervärk men feber har jag inte. Hmm.. konstigt tycker jag. Undra vad det kan vara=( Vill inte bli sjuk nu innan jul.

Igår kom osså min julklapp till Ida. Åhhh den e så fin. Vill ge den till henne NU men hon får minnsan vänta till julafton=) Eller hon får den ju innan jag drar till sälen. Åhh kommer sakna min lilla Idahoo när jag e o åker snowboard (eller försöker iallafall). 1 hel vecka ifrån henne, har jag någonsin varit det? Önska helst hon kunde följa med. Tänk så skoj vi hade haft både i backarna o vi ska inte snacka om afterskin=)

Känns inte som det händer speciellt myk i mitt liv just nu så har inget direkt att skriva.

Hörs kanske sen då om jag kommer på någe vettigt o skriva om!=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du var man kan få tag på Gossip avsnitten? Hittar inte de nånstans :(

2008-12-10 @ 15:46:11
URL: http://helena1986.blogg.se/
Postat av: EMMA

Åh va roligt att du svarade!!:) Jag är bara så nyfiken av mig :P



Ufh, jag har missat typ allt av alla roliga serier!!! It sucks, men jobbar alltid kväll :/

2008-12-11 @ 02:41:44
URL: http://emmagrahnwallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0