Fredag

Igår efter jobb gjorde jag fransar o sen naglar. Börjar få slut på ideer nu tycker jag men lyckades hitta på något skoj på min kunds naglar. Tyckte faktiskt det blev ganska fräckt.=)






Lagade sedan mat till mig o J, mumsfillibabba blev maten o jag har lärt J äta spenat=) Jag gjorde den kyckliggrejen jag gjorde på min födelsedag. Så himla gott=) Tackar ännu en gång M´s mamma för receptet. Måste erkänna det blir en aning godare när hon gör den men den går absolut o äta när jag gör den.

Kollade sedan på film, 27 dresses med Izzie från Greys Anatomi. Den va ganska långtråkig o man visste ju precis hur den skulle sluta men vi va nog för trötta för att tycka något om den egentligen. Men det var en typisk chick film med "happy ending" slut=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0