I 24 år

Jaha då va det avklarat. Nu e I 24 år gammal och vilken fest det blev. Då vädret inte ville bestämma sig om det skulle va regn eller solsken så dukade vi upp inne i I´s lilla etta. Men det gick jättebra o vi hade superskoj.

I bjöd på hamburgare o det va nog de godaste hamburgarna jag ätit på lääääääänge. Smaskens.

Innan alla folk kom gav jag mina presenter för va tvungen att förklara några av dem så ville ta det när det va lugnt o sansat.

Här e presenterna!


Jag hade köpt massa Hello Kitty saker då I e helt tokig i Hello Kitty. En plånbok, strumpor, flipflop och en liten handduk med den söta katten på. Sen hade jag även köpt ett litet mobilsmycke som påminde så myk om I så jag va tvungen att köpa det. Men vi kom på sen att ho nog ej kan ha mobilsmycke i sin telefon,hehe. Men men tanken som räknas.



Kolla vilka söta Flipflop!=) Ska nog köpa ett par till mig själv osså. Så SÖTA



I har ju alltid velat ha ett VIP kort på Cardan så jag ANKA har lagt ner hela min själ i att få tag i ett till henne=) Fick mess av P där han sa det låg i entren så jag skrev ett gulligt kort istället. Det roliga va bara att P hade skrivit I´s gamla efternamn så där fanns ju inget till henne men hon kom in gratis ändå. Fick tag på P igår o han sa han gjort en tabbe men att han skulle ringa o få det fixat=) haha. Klantarsle den där P. Haha, men vi gillar han ändå! Så nu kan jag o I springa på Cardan hur myk vi vill utan att känna vi ej har pengar för nu har båda VIPkort.
Ska oxå tilläga att jag även fixade ett VIP kort på Banhof i Ängelholm. Både till henne o mig. Man har ju sina kontakter;) Så nu blir det kanske lite festligheter i Ängelhåla som jag brukar säga.  


Hade även köpt detta fina halsband till henne. Så precis som C i Sex and the city har hon nu sitt eget namnhalsband.





Fina dekorationer sattes upp på I´s vägg o massa ballonger överallt. Så skoj med kalas.



Festen började ju som sagt hos I och här ett litet smakprov av alla miljontalsbilder som togs från den festen.



Det bar ju som vanligt iväg till stan o Cardinal senare vid 1 tiden ungefär. Där köpte vi skumpa eller förlåt mousserande vin heter det faktiskt. Hehe. Inte fanken har vi råd med riktig skumpa fattiga som vi e allihopa så fick ju bli det billigare alternativet men det va ju ändå tanken som räknades o vi fick vår skål med födelsedagsgrisen. Här e bilderna från Cardan




Blev även fotad av 2 mingelfotografer. En från piccaboo.com och en från miloo.se.

En på mig o J. En av mina bästa killpolare. Så kul o träffa han ute. Puss på dig best friend



O här e en annan bild på oss girls. I, N, L o jag,  e vi inte snygga?=)

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej, jag undrar bara var du har köpt namnhalsbandet som du visar på bilden ovan? Jag har letat efter ett exakt likadant. Tacksam för svar i min blogg :) tack och ha en bra dag! Kram Elina

2008-07-21 @ 11:08:10
URL: http://elina86.blogspot.com
Postat av: Elina

Tack för snabbt svar! Blir nog att beställa ett sånt snart! :)De är ju så söta. har letat efter ett liknande i nåt år nu men inte hittat något fint innan. Ha en bra dag! Kram Elina

2008-07-21 @ 12:23:55
URL: http://elina86.blogspot.com
Postat av: Lisen

Var köper du hello kitty grejerna?

2008-07-22 @ 18:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0