I = mästerfotograf

Kollade precis igenom bilderna på min kamera. I e rolig hon. Dessa bilderna hade hon tagit i lördes på min balkong,

Ok att hon tar bild på N men varför ta upp askfatet FULLT med fimpar?


I´s fötter. Inte ens snygga lixom=) haha sorry I men sant, o det gäller inte ba dina fötter, Fötter e ÄCKLIGA!


I drack rosevin, eller hon drack typ 1 klunk=)



Lilla söta I


Paris ville osså va med på bild=)



Att I ej va med ute förklarar nog osså varför jag ej tog några bilder ute på krogen=( Brukar alltid va papparazzi både jag o I men va lixom ej samma sak utan min I. Nån bild tog jag men inte myk att hänga i julgranen.


T ska springa genom vattenstrålarna=)


Vad gör den förbannade konen där mitt i min fina bild


På väg till cardan


Hmm ja vad ska man säga? T tänder tydligen på blå plåster, hehe


På stan


E o T = bästa vänner


Inne på Cardan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0