my nails!

Satt uppe ganska länge igår o satt o knåpa med mina naglar. Det e inte roligt o göra på sig själv asså men man måste ju va fin o jag hade knäckt ganska många naglar så det var verkligen dags. La på mina egna naglar så de e ej så långa, ok vissa e tippar men de flesta e mina egna naglar.

Här e resultatet av några timmars jobb



Vad tycks???


Idag e det äntligen fredag, som om det känns annorlunda för mig som ändå ska jobba imorgon=( Men det e skönt o sluta tidigt idag. Ska fixa J´s naglar sen blir det chill för hela slanten. Vet dock ej med vem, får se.

Imorgon lördag e det I´s födelsedagsfest o det ska bli sååååååååå skoj. Packade in hennes paket igår o det blev 7 paket=) Kan ju ej avslöja vad där e i dem ännu då lilla I kanske går in o snokar=) På måndag ska ni få veta vad jag köpt, ska se om jag kommer ihåg att ta bilder på det imorgon så ni får se vad fint det va=)

Imorgon e det party!! Håll tummarna för att det ej regnar då vi ska va ute på I´s baksida. Blir väldigt trångt o va 16 pers i hennes lilla etta men det får gå helt enkelt! Annars kan vi kanske gå hem till mig eller D som har större lägenheter. Äsch det löser sig alltid. Kul ska vi ha iallafall. Lovar att ta många kort, ska vara papparazzi imorgon. =)

Nu ska jag äta nyttig gröt till frukost!


Jag brukar ha i antingen kanel eller hallon/blåbär! Då e det faktiskt ganska gott=) Tycker jag e skitduktig o nyttig! Eller hur?=)

Kommentarer
Postat av: Elina

Heeej gumman! Fina naglarna blev :) Hur har du det? Allt bra? Pusssssss

2008-07-15 @ 16:49:15
URL: http://ensvenskblondiniflorida.blogspot.com
Postat av: linda

snyggt :D

2008-07-16 @ 15:25:28
URL: http://liiiiindaa.blogg.se/
Postat av: Taru

gröt med äppelmos är iofs det godaste

2008-07-28 @ 15:17:06
URL: http://www.taru-uncensored.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0