Stekare i stan

Jaha det va ett tag sen jag skrev, vet ej varför har bara ej pallat. O jobbigt o lägga ut alla bilder. Varför har inte blogg.se samma system som tex hotmail eller facaebook har där man kan lägga upp många bilder samtidigt.. drygt o lägga upp 1 o 1 hela tiden.

Iallafall så hade jag besök förra helgen av ett gäng stockholmare. well en av dem va bara inflyttad sthlmare från Uddevalla.

Det va D som jag o I lärde känna när vi bodde på Gran Canaria o hans polare. Så himla skoj att vi hållt kontakten för fan va jag gillar D. Helt underbar människa=)

De kom på torsdagen men mitt i natten o jag skulle ju jobba dagen efter så vi satt upp o snacka ett litet tag sen gick vi o la oss.

På fredagen drog vi till Danmark o köpte alkohol sen blev det fest. Det va inte direkt roligt ute men det visste vi ju nästan innan vi gick ut. Fredagar i Helsingborg e ALDRIG bra o speciellt inte helgen innan lön.

Här e lite bilder från fredagen.



Lördagen va vi hos mina föräldrar o fikade. Pappa bjöd grabbarna på whiskey o själv drack  jag en cider. Hade väldigt trevligt och när sedan det blev uppehåll o slutade regna gick vi ner i Ramlösa parken och tittade. Så nu kan killarna åka hem till sina päron o berätta de sett lite kultur o historia osså när de varit på sin road trip=) Då blir de nog stolta.

Sen på kvällen blev det ju självklart mer festligheter o vi hade riktigt skoj. Sjöng sing star hemma hos mig o dansa röven av oss på cardinal.

Bilderna från i Lördes kommer här



Nästa gång blir det jag o I som drar på Road trip till Stockholm för o hälsa på våra grabbar. =)

Kommentarer
Postat av: sara moune

va söta ni e

alltid massa pussar ;)

ha så kul på festivalen, man saknar faktiskt den när man e borta, så ta vara på den goda maten o öltälten sånt har man inte här!

xoxo

sara

2008-07-24 @ 17:53:19
URL: http://saramoune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0