Beachen

Jag älskar stranden. Önskar verkligen det vore fler solmånader i Sverige för vad e inte bättre än riktig svensk sommar?


Gjorde naglar först på morgonen.







Sen drog jag till beachen. Körde Js fina bil, seat leon svart. Så skön o köra o roligt för den går jävligt snabbt=)



I & B kom ner en liten stund efteråt o sen har vi stekt HELA dagen. Tom fått I o bada idag. Temperaturen i havet har ändå höjts till 18 grader så inte såååå kallt. Bara lite;)

I i sin stolstol=)


En bild på vår underbara strand i Helsingborg


Drog hem vid 5 tiden bruna o fina. Fick skjuts till Ramlösa där jag ställde min bil igår så det va ju snällt.
Kom hem o satte igång o jobba direkt, ännu en till som skulle ha fina sommarnaglar.

O såhär blidde dem;




Sitter nu o väntar på att I ska dyka upp. Blir väl utgång kan jag tänka mig men får se, ganska sliten o ska ju jobba imorrn. Har inte ens hoppat in i duschen och klockan e snart 22. Måste ha något o äta osså så ska faktiskt pallra mig ur soffan o gå o köpa nått i gatuköket precis vid mig, passa på o handla när man ändå ska ut med hunden=)


Så ha en bra kväll så hörs vi imorrn.


*tjing*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0