En bra produkt


Nu ska jag inte göra en massa reklam för mitt jobb men vi har en sjukt bra produkt som man lägger i håret för att det ska bli större. Istället för hårspray lixom.


Såhär står det om den på vår hemsida.

Thick It - Förtjockande kräm
Förvandlar platt och tunt hår till tjockt och livfullt. Ger en naturlig look med otrolig tjocklek. Bra för både lockigt och rakt hår. Ger precision och attityd.
Tryck ut en klick i handen och fördela jämt i handdukstorkat hår, föna sedan efter önskan. 118 ml.

Vi har ju fler bra produkter men den här e riktigt bra. Synd ba att jag fortf e i sprayträsket o kan ej sluta använda spray så jag använder inte den men vet att de som använder den e myk nöjda.

Det jag faktiskt använder e dessa 2 produkterna:

Silc Nectar
- En enastående produkt
Gör lockigt hår följsamt och reder ut oföljsamt hår. Rakt hår blir jämnt, fullt av lyster och lätt att kamma ut. Ger glans till håret utan att göra det fett. 
Ta en klick i handdukstorkat hår och fördela jämt, föna eller låt det torka av sig själv. 59 ml


Give me Shine - Spray laminat                       
Ger torrt, slitet hår lyster och glans och sluter kluvna toppar. Går med fördel att använda i både vått och torrt hår. Alkoholfri produkt som ej tynger ner håret. Innehåller solskydd. Melondoft .


Den sistnämda använder jag enabart för den luktar SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gott=) Tar mig ett sprut varje dag på jobb så luktar jag gott resten av dagen=)


För er som ej vet jobbar jag på en laserklinik för tunnhåriga. Sitter i receptionen o svarar telefon samt sätter våra kunder i lasern när de kommer.

Kan va ganska långtråkigt ibland men annars väldigt trevligt o soft jobb.

Om ni vill in o kolla på vår enastående hemsida har ni adressen här;
www.laserbehandling.se

O här e lite bilder, ska även lägga in en film så ni får se hur jag har det om dagarna=)


Där bakom sitter jag! =)


Här e konsultationsrummet där N sitter o signar=)


min arbetshörna e här bakom disken=)


Lasern i ena rummet.


Lasern i andra rummet

Kommer mer snart=) typ imorrn, ska käka nu hade jag tänkt o sätta mig framför tvn. Får ju passa på när det ej finns några kunder i lasern=) Sitter själv i den ibland för att jag ej ska tappa hår o få bra kvalite på håret. Ska börja nu en gång i veckan så det verkligen blir bra för mitt hår e så förstört av all färgning o skit.  N blir tooooooooooooosig på mig, hehe!

Här kommer filmerna jag filmade lite spontant imorse när jag kom=) N står o leker med sin dator på receptionen så den ska ej stå där annars=)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0