Fotbolls EM

Ja nu har det dratt igång o måste säga det e väldigt kul att kolla på fotboll när det e EM o VM. Annars bryr jag mig inte ett jackshiit om fotboll. Tycker tom det e skoj o se matcher där inte Sverige spelar. Igår spelade Holland-Italien o vilken match. Riktigt rolig fotboll o så överraskande att Holland tog hem det med 3-0 mot våra regerande världmästare.






Ikväll spelar Sverige mot Grekland o det ska bli väldigt spännande!!!!!


Igår gjorde jag naglar o fransar som vanligt. Hon ville ha väldigt naturliga naglar så vi satte ba på vanliga tippar o sen satte vi på 3 söta små stjärnor på ringfingrarna. Blev väldigt naturligt o fint. Fransarna tog jag ju ej bild på men man borde kanske börja med det. Före o efter bilder? vad säger ni? vill ni se före o efter bilder på ögonfransförlängning?





Kommentarer
Postat av: ylva

sökte på just ögonfransförlängning & hamnade här. hade varit superbra om man fick se före & efter-bilder! hur länge håller de? nåt speciellt man ska tänka på under tiden man har dem etc?

2008-06-10 @ 17:21:33
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja boka en tid hos dig för att göra naglar :) Kan du möjligtvis denna veckan? Mvh Helena

2008-06-10 @ 20:29:52
URL: http://helena1986.blogg.se/
Postat av: annika

ylva: kan du inte skicka ett mail till mig så jag kan svara på dina frågor?

nästa gång jag gör ett nytt sätt fransar ska jag ta bild o lägga in=) tror jag ska göra ett idag så lägger in imorgon.

Mvh annika

2008-06-11 @ 11:18:46
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0