Fyndat!

Som jag fyndat i helgen. Va o hämtade I på väla o va ju tvungen att dra in på mitt älskade Gina Tricot. Hittade ett par skit coola jeans. Tittade på prislappen o höll på att dö. 100 spänn!!!! Jag ba DEM ska jag ha. De satt superbra o så himla coola så det va ba att dra upp plånkan direkt.
Hittade ytterligare ett par jeans som jag roffade åt mig. Hade ju presentkort så pröjsade endast 100 spänn ur egen ficka för 2 par jeans. Hur billigt va nu inte det då, kom ur affären med världens leende på läpparna. Härligt när det finns spnna dagar.LOVE IT!

Såhär ser mina coola nya jeans ut!



Fan va smutsiga mina skor e. Måste ha nya men får bli nästa månad. Ska spara så MYK pengar jag ba kan så jag kan komma iväg i sommar.



Lördagen började som sagt bra med nya jeans o fortsatte då mina girls kom över o började festa. Sen, seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen kom fotbollen blir helt röd i ansiktet och det pyser ur öronen på mig när jag tänker på det. 92:a MINUTEN!!! Jävla klantarslar.
Sen VM 94 har Henke alltid varit min favorit men nu säger jag bara en sak, VAD E SVERIGE UTAN ZLATAN! Nada, niente! Fick dock höra sen att det hade iof ej spelat något roll om de förlorat eller det blivit lika för de måste ändå vinna över ryssarna för att vi ska gå vidare. MEN ÄNDÅ! Så störigt, man vill inte förlora.

Stämningen blev dock bättre när vi fick besök av ett helt gäng sköna grabbar! Lätt att det blir fortsatta förfestar med er grabs=)

Hade så roligt så brydde mig knappt ens om att jag fick klagomål, men när de kom en andra gång o plingade på blev jag lite nojjig men kl va inte ens 12 o jag tycker faktiskt man får ta till 12 en lördag.Vad säger ni? Man kan ej va så känslig på helgen när man bor i hyreslägenhet.
Folk måste ju få ha ett liv o vi som e hyresgäster kan ju inte hjälpa att de fuskar så frukteligt myk när de bygger fastigehterna så de hörs in till grannen när man hostar eller tom tappar en nål på golvet.

Blev ju såklart utgång sen, Cardan whatelse!=) Tror jag blev fottad av J´s substitut nu nä hon har varit i sthlm o härjat men det har ej kommit upp nått på hemsidan ännu så bilden får vänta.
I´s kamera e ju pajj osså vilket e väldig ångest. Men S fottade nog lite med sin mobil så får be henne skicka dem så man har lite bildbevis på en MYK trevlig kväll=)

Här e bilderna från Cardan:


Jag o I väldigt berusade i baren=)


En Annika TACK! Detta e den goda goda drinken som J alltid gör till mig. Den e ju lixom tom uppkallad efter mig. Gött snack=) Synd ba man måste stå o vänta på att söta lilla J ska bli ledig i baren att han kan göra en Annika till oss=)



Igår hade jag som vanligt naglar. Så himla trött va jag så jag orkade inte ens äta nånting. När klockan va 8 på kvällen höll jag på att dö så då blev det snabbt ut till korvtjollen för att inhandla köttbullar med mos. Synd han som jobbar där e så fruktasvärt otrevlig. Man drar sig verkligen från att handla där men e man hungrig så e man. O hör o häpna men jag va faktiskt inte sugen på pizza. Tröttnat som fan på det. Mcdonken  o mcfeast e faktiskt bättre men vågade nog köra igår, NOT! Räckte typ o ba va i min närhet så blev man full, Haha.

Nu ska jag äta lite middag sen stänga ien här o gå hem. Köpt nån fullkornspasta med lax o sparris så ska se om det e nått eller om det som all annan frystmat ba e skit.

Ska faktiskt ba ha fransar idag så kommer få en efterlängtad kväll på soffan i normal tid idag! Härligt. Blir nog lite myspys osså;)

PUSS O KRAM SES PÅ STAN!

Kommentarer
Postat av: The Golden Girl

Skitfina jeans! :D

2008-06-16 @ 22:14:12
URL: http://thegoldengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0