Klamydia

Fick höra man kunde beställa klamydia test på nätet o beställa-allt-på-nätet tjej som jag e så va jag ju tvungen att testa=) Lika bra lixom. Man vet ju aldrig även om man haft partner i 2 år, han har kanske fallit för frestelserna utan o berätta för mig. Man kan aldrig vara säker.

Man fick hem en påse med pisseprov man skulle ta sen ba skicka tillbaka så skulle man få svar efter en vecka. 
 
Loggade in på mina sidor idag för o se resultatet o även om jag ej va orolig så pustade jag ut när jag möttes av denna texten:

Ditt prov påvisade inte förekomsten av klamydia.

Tycker det e jävligt fräckt man kan få hem testet genom nätet då många tycker det e pinsamt att gå till hud&kön för o testa sig. Sen e det väldigt dåliga tider man ska va där o man måste ju va pissenödig precis just då. Så skönt o kunna ta det när jag ville o inte behövde sitta på dass i 3 timmar för o få ut en droppe.



Gjorde naglar igår som vanligt, va e ni inte förvånade?, Haha.

Hon hade hittat min blogg o sett ett par naglar hon ville ha o sen bokat tid. Hur coolt e inte det lixom=) haha. Ragga kunder genom bloggen, kan ju ej bli bättre.





Fick reda på en väldigt hemsk grej igår o jag mår verkligen dåligt när jag tänker på det. Stackars stackars dig!!
Hoppas hon vet att jag tänker på henne. Sånna här grejor får ba ej hända. Det e så hemskt så tårarna e på väg ba man tänker på det. 

R.I.P söta D

Kommentarer
Postat av: Elina

Joda gumman, men jag har inte haft tid att fundera ut hur man gor det annu.... :) Men det kommer, jag lovar!!! Den var jattefin :) Hoppas allt ar bra darhemma annars? Skont att du inte hade klamydia ju :) Pusssss

2008-06-19 @ 02:21:10
URL: http://elinaochsofia.blogg.se/
Postat av: Lupum

kan ge dig klamydia om du vill?

2008-06-19 @ 10:54:18
URL: http://lupum.blogg.se/
Postat av: Milla Pilla

2008-06-19 @ 21:05:29
Postat av: Milla Pilla

Har ju fixat en "kompis" som flyttat hem igen till Hborg som kommer att kontakta dig, bonus pengar?? Puss

2008-06-19 @ 21:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0