Need a break

Jag jobbar satan i det HELA tiden. Har nails varje dag o snart pallar jag ej mer men måste tänka det e pengar!! Kanske får min resa till magaluf genom o göra så många naglar=) 
Det e ju samtidigt kul att så många kommer till mig för de har sett en kunds naglar o vill komma till mig för de tycker jag gör fina naglar=) Jag tycker ju det e skoj o göra naglar o fransförlängning men bara det att det bli rlite myk ibland när jag kombinerar det med heltidstjänst på kliniken. Men men så e det. Ba att bita ihop=)

Funderar på att höja till 300 för fransk då jag faktiskt e ganska billig o endast tar 250 nu.

Gjorde naglar på J igår o de blev faktiskt jättefina. Gillade det jag gjorde på tummarna=) Myk tjusigt.




Synd ba att det glänser så frukteligt. Funderat på att ta korten innan jag lägger på lack men då e de så matta o fula=/

Kommentarer
Postat av: Ida

javisst är det.. vill ha allihoop!!!

kul att du kikade in o välkommen åter!



kram i

2008-06-13 @ 21:00:27
URL: http://pimpmyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0