ny vecka

Vilken skön helg det varit. Varmt som satan o jag har varit på stranden o stekt=) E megabrun, dock bara på framsidan då jag ej solat baksidan. Ska ta en bild sen så får vi se om det syns likabra på bild som irl.

I fredes va jag så trött så blev ingen utgång. Skulle ju jobba dagen efter osså så bara bra jag stanna hemma.

Drog såklart ner till playan direkt efter jobb i lördes för få liiiiiite bränna innan solen slutade ta.


Åkte med Kenzan till hundbadet lite senare så han osså skulle få svalka av sig men han verkade inte tycka det va sååå roligt. Han hoppade runt lite men ville bara till de andra hundarna. Så va tvungen att ha han kopplad så han ej skulle sticka. Hade jag släppt han hade han säkert simmat över till Danmark, hehe, skämt o sido men det e riktigt tråkigt att inte kunna släppa han.
Han ser ju inte lite rolig ut när han blir blöt, haha. Helt blöt på kroppen men fortfarande lurvig i ansiktet och lite på ryggen. Han ser ut som en gatuhund i Spanien typ.

Här e videoklipp. Ganska dåliga men ändå;)

 






I kom hem till mig sen för vi skulle till min bror som fyllde år. 22 år, gud va tiden går fort asså. Det va skoj o träffa hans gamla polare jag ej sett på 100 år. De e ju fortf små knoddar i mina ögon så blir lika chockad varje gång jag ser dem röka en cigg eller dricka en öl.
Bilder kommer, ska ba få dem av min bror, o han e inte känd för att va snabb direkt. Va nere på cardan en sväng osså men inte skoj alls så gick hem.

Så här e en uppdatering och lite bilder från brossans fest.

           

Söndagen blev det ju playan igen såklart. Träffade M där nere sen kom K o hennes kille o senare en väldigt bakfull J=) G kom förbi en sväng med lilla A. Så söt den ungen e asså. Det har M o G gjort bra;)
Man känner ju att tiden börjar rinna iväg men jag känner mig så långt ifrån barn just nu o det skrämmer mig. När ska man växa upp o känna sig redo för barn o giftemål o sånt?

Gjorde även naglar igår på mina föräldrars grannes flicka som ska på högstadiebalen idag.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej :) Blev jättenöjd med naglarna, och många har tyckt att de är snygga ;) Började jobba på friidrottskolan idag, med småttingar (8-12år)! De tyckte att naglarna var superfina :) Tänkte att du skulle veta det :)

2008-06-16 @ 20:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0