snabbmat

Ja nu e jag där igen, snacka om vad jag käkat till lunch/middag. Finns ju inget gott o köpa som man kan käka på jobb. Alla sånna här felix o findus snabbmat smakar ju ingenting. Som ni har kunnat läsa innan har jag fastnat för weighwatchers lasagne o även alla pajer men allt annat e bajs.

Så när jag nu stod där inne på konsum, lite halft bråttom o skulle välja nånting att käka hittade jag Dafgårds koldolmar med mos. Tänkte jaja det går säkert ner.



När det väl va dags att äta denna läckra måltid som det ser ut att det är på bilden hade jag inga förväntningar what so ever. Hade väl i tankarna att det skulle smaka som alla andra äckliga färdigrätter.
TJI fick jag! Med lite lingon på va detta faktiskt riktigt gott. Smaskade i mig allt o blev riktigt mätt. Myk nöjd med mitt inköp o e säker på att jag kommer köpa denna rätten igen=) MUMS



Igår gjorde jag en sak jag aldrig mer ska göra.
Jobba till 19.00 på kliniken sen ha 1 nagel o 3 fransförläningar. När jag hade naglarna kvar va jag så trött att jag höll på att trilla av stolen. Men det blev ju bra tillslut o jag tjänade storkovan=) Hehe

Men e såååååååå trött på jobb idag, sitter nästan o sover här vid datorn. O vädret gör ju inte saken bättre. Nu får faktiskt min chef N ta o skaffa en aircondition för jag kommer ej klara sommaren här helt instängd i en bastu utan luft!



Just nu e det Norska bidraget i Eurovishion på radion, o ju mer jag lyssnar på den ju mer växer den på mig. Tyckte den va skitdålig i Eurovishion o fatta inte hur den kunde komma 5a, nu förstår jag. Den e riktiigt bra. Fast tycker ändå Hero med Perelli va myk bättre.=) Men det tyckte tydligen inte resten av Europa.


 

Skandinavien va ändå bra iår om man jämnför med vad de brukar vara. Fastnade för Islands bidrag direkt o hitta det nu på youtube så här har ni=) Visst e den klatchig o härlig i refrängen=) Riktigt bra om jag får säga min sak=)

 

Haha när jag satt o tittade på youtube hittade jag även Islands offeciella video o säger bara OMG! haha så dålig, fast så rolig! Skrattar fortfarande,Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0