Spymätt

Har precis krängt en tacosallad jag slängde ihop av resterna från lördes. Nu e jag så mätt så skulle jag resa mig för att gå hade jag rullat fram. Men det va gott. =)

Ska jag va ärlig har jag inget roligt eller intresseant att skriva idag. Min hjärna funkar ej så bra längre, sover för lite känns det som.

Well, well imorrn e det Sverige - Ryssland men den missar jag ju såklart. Naglar o fransförlängning imorrn like usual. Ska tom ha en kund på midsommarafton men behöver alla pengar jag kan nu, har ju snackat om att komma ut till min chef på kvällen då han o hans sambo ska ha värsta festen=) O de bor utanför Ängelholm så en taxi hade la gått på en 750 spänn, inga pengar jag har för tillfället=) Så blir nog stanna hemma i Hbg ändå. Om ingen snäll själ vill skänka pengar till min taxi. Vi kan kalla det en simpel insamling, den kan heta "Anka-Ida-Blondy till Ängelhåla på midsommar" =)

Nu ska jag sluta tråka ur er, ska faktiskt stänga här snart o gå hem o jobba lite till=) Vilket roligt liv jag har, ler ett väldigt falskt leende, Hehe.

Sov gott

See ya soon babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0