Sverige ikväll

Så laddad=) WEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!! Men har verkligen ej för stora förhoppningar då jag vet hur bra Spanien e i fotboll. Tror hela Sverige har för höga förväntningar på Sverige. Fick osså höra idag att om det nu mot förmodan blir att vi går vidare till kvatsfinal så kommer vi få möta nån ur dödens grupp o då e vi ju körda. Har vi riktigt otur kommer vi få möta Holland och jag sa senast igår när jag såg Holland-Frankrike att Holland kommer va farliga iår. Tror faktiskt rent av att Holland vinner.

Ska faktiskt messa ner till J som bor i Holland o se hur stämmningen e där nere=) Kan tänka mig den e crazy.

Blir brudarna hos mig ikväll, mysigt!



Igår gjorde jag som vanligt naglar, Hehe. 2 st set faktikst men tog ba bild på ett par då hon den ena endast ville ha vanliga franska. Inte skoj o ta bild på tycker jag.

Såhär blev T´s naglar, hon valde att ha dem väldigt naturella utan fransk manikyr då hon egentligen ej får ha naglar på sitt jobb.







Sitter nu på jobb o ba väntar på att klockan ska bli 3. Vill hem, bokade faktiskt av mina naglar idag för jag kom på det va fotboll kl 18.00. Inte fan ska jag sitta o göra naglar då..NO WAY!

Ska ut på väla en sväng o inhandla lite stuff o hämta min älskade I som osså jobbat idag. Men imorrn e vi lediga båda 2 så blir party ikväll. Känner dock ej så himla myk för att gå ut då Helsingborg börjat bli trist, eller det va det förra veckan iallafall. Vi får se vad som händer=) Känner jag mig själv går jag ut iallafall men trist väder osså så vet inte alls vad jag ska ha på mig. ÅNGEST!!! Se om jag hittar nått på väla. Har ju mina presentkort jag kan uttnyttja.

Halvtimme kvar typ, gött, låt tiden gå snabbt. Nu ska jag lägga in lite bilder på olika kunder så tiden går lite fortare=)

TJING!

Kommentarer
Postat av: Lupum

vi tror alltid för mkt på sverige.Men det är skönt o drömma ibland ju eller hur?



http://lupum.blogg.se

2008-06-16 @ 10:13:23
URL: http://lupum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0