Vad hände lixom?

Mitt nya favorit utryck,  VAD HÄNDE LIXOM?? Lite tjatigt när jag säger det i varannan mening bara.

Inte hunnit blogga sen i fredes då jag haft fullt upp men idag tänkte jag se om min hjärna börjat fungera igen o skriva lite om helgen.

Kan ju börja med Fredagen, kom hem vid halv 6 o då va det ba att sätt igång med naglar direkt, hade nämligen 2 st kunder direkt efter varandra. Som alla andra tråkiga själar ville de ha fransk, men pimpa dem pyttelite.

Första settet:
image215

image216

image217


Andra settet:
image218

image219



På kvällen drog jag o I ner till Hampan en sväng, va meningen det skulle va en lugn kväll men så blev dock ej fallet. Shot efter shot på tom mage e inget att rekomendera. Va på cardan i helt vanliga tråkiga kläder o döskalle scarf, vad hände lixom=) Crazy kväll med myk ångest =/



Vaknade 20 över 10 på Lördagen, började jobba kl 10. Paniiiiiiiiiiiiik, taxi rätt ner till jobb. Mådde inte speciellt bra men de säger ju man mår som man förtjänar. Som tur va slutade jag redan kl 14, gav mig ner till gröningen för att träffa I, J, B o I´s mamma. Träffade M o hennes lilla familj. Så söt liten flicka de fått.

 

Satt där i ca en halvtimme sen började jag få panik, skulle ju handla mat o städa o fixa innan min födelsedagsfest på kvällen. J va så snäll o körde mig hem o följde med o handla. Va nere på torget o handla frukt o grönsaker, jättefina varor o såååååå billigt. Helt sjukt.

I kom o hjälpte mig med maten som tur va o gjorde även sin berömda potatissallad, så HIMLA god. Måste ha receptet. Vid 20 tiden började folk trilla in och vilken fest=)
Här är bilderna som vår egna lilla paparazzi J tagit.

              

Det dansades en del under kvällen. O alla hamnar i min soffa som vanligt, Hehe. Blivit något av en tradition att man ska va i min soffa när vi e hos mig.

               

Maten blev ju bra tillslut trots stress

   

Den finaste av alla bilder måste ju ändå va den här på mig, I o J.

image256

O den roligaste bilden för ikväll e den här när I sjunger kyrkokör,haha. Jag kan verkligen ej sluta skratta när jag ser denna bilden. Så klockren e den. I tar i från tårna o sjunger. She´s gonna kill me när hon ser jag lagt ut denna bild. Men sååååååååå rolig. HAHAHAHHA

image263

Festen fortsatte sedan på Cardinal

     

Fick ju ta hand om en viss fylleåsna sen på natten, snacka om snefylla, Haha. Det e inte lätt att va så ung o ej kunna dricka ;) Hehe. Som jag ska säga något?! Haha


Stranden va ett självklart alternativ igår, söndag. Jag, I o J drog ner till fria bad. I mådde ej så bra då hon som jag i fredes pratat med ulrik lite väl myk på natten, Hehe. Vi gick sen bort till gröningen o träffa T, hans tjej o hela hennes släkt typ=)

Jag badade i havet för första gången i år. Fatta kallt! det va, men skönt när man väl doppat sig. I va en badkruka o stod ba o tittade på. MES!;)

På kvällen sen fick jag städa undan i min lgh för FY FAN va där såg ut. Hann ta allt utom köket då jag skulle göra  fransar på en kund. Så får la ta det idag men man stänger helst ba dörren o önskar allt vore borta där man öppna igen.

Ännu en vecka med massa naglar men det blir ju lite extra pengar så det e bra=)

see ya biatches

xxx

Kommentarer
Postat av: Sophie

hoppas du får en bra måndag :)

2008-06-02 @ 14:17:07
URL: http://soophiees.blogg.se
Postat av: Patricia

Vilka snygga naglar!!!
och dvärgspetsen du har på profilbilden är underbar!! det är enda hund rasen jag gillar.

kram

2008-06-02 @ 18:08:47
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: cecilia

jobbar du som nagelteknolog eller vad
det heter ??

2008-06-02 @ 18:58:13
URL: http://ceciliaLA.blogg.se
Postat av: Patricia

jasså! va duktig du är:) har velat gå på en sån kurs men aldrig blivit av! verkar kul med naglar.

2008-06-02 @ 20:04:43
URL: http://shoelover.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0