Working myself to death

Så känns det iallafall. I tisdes kom T o skulle göra naglar. Hon ska ju ta studenten idag och de har ju fest en hel vecka innan så hon kom lite påverkad o gla i hatten. Härligt att se=)

Naglarna blev jättesöta med blommor på ringfingrarna. Gjorde tom en stjälk som man kanske ej ser så bra på bilderna.

image280

Jag brukar ju bara ha en nagelkund på vardagar då jag jobbar till 19.00 o det blir väldigt sent med 2 st, men en kund från jobb ringde mig o fråga om jag kunde fixa hans flickväns naglar innan torsdag, o jag e ju så snäll så efter T kom hon o vi fixade hennes naglar.

Det va pilligt som FAN ska jag säga. La små små pärlor längs smileylinjen o det tog tid ska jag säga er. Vi va klara vid halv 12 på natten. Då hade jag jobbat sen 10 på morronen. Slängde mig i soffan efter det, chilla 1 timme sen gick jag o la mig o va supermega trött när jag vaknade igår.

Skulle göra naglar på en tjej igår men hon kom aldrig, så gjorde fransar på L istället, hon som gjorde naglar dagen innan. Hon blev så faccinerad av mina fransar så ville osså ha o resultatet blev riktigt bra.

Här e bilder på naglarna vi gjorde, syns dock ej så myk jag slet med pärlorna som knappt syns på bilden.=) men det blev snyggt irl, I swear=)

image281
image282

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0