Aisha

Sitter o lyssnar på Mix megapol, väldigt varierande musik där faktiskt. Både gammalt o nytt, I like. Speciellt när man ska sitta o lyssna på radion hela dagarna då e rix fm skit, de tar typ 10 låtar o spelar om o om igen. SUCKS!!
Så nya radiokanalen som kommer spelas på mitt jobb nu e mix megapol=)

Well back to subject. Låten Aisha med gruppen Outlandish spelades o gud va den e bra asså. Sån härlig o mysig. Tänker tillbaka på den tiden den spelades som mest=) Då va jag lyckligt kär i M o det va vår låt. Tror tom han påminde mig om det för bara nån vecka sen när han hade hört den o tänkt på mig, så nu va det min tur att höra den, Hehe. Får la skriva en rad till han nu o säga jag osså hört den o tänkt på han=)

På torsdag fyller vi ju båda år så pratar ju med han då.

Hur sjukt va inte det  då?, när jag träffade mitt ex o vi kommer på vi e födda samma dag o han e typ 45 min äldre än mig. Kommer ju alltid komma ihåg det exet jag hade när jag va 20 som fyllde år samma dag som mig själv=) Världens fest hade vi på våran 20års dag osså=) Tror jag har lite bilder hemma jag kan lägga in. Så får ni se hur en ung Annika ser ut i sina bästa dagar 20 år gammal, haha.


Här e Aisha förresten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0