american sweets

Hitta detta nyttiga(re) receptet på stylesearch, något som heter American sweets. Tänkte jag skulle testa det nån dag.. det lät smarrigt=) eller vad säger ni? Har ni fler nyttiga(re) recept som alternativ till vanligt godis så skriv gärna dem till mig. THANKS=)


American sweets

1. trä på en banan på ett grillspett,
2. smält mörk dietorelle choklad (eller mörk blockchoklad) och doppa bananen i detta så att den täcks av choklad. 
3 . hackar nötter, eller kokos och så rullar du bananen i detta i en skål så att den täcks.
4. Lägg in bananerna på en tallrik i frysen.
Resultatet blir ett nyttigt och gott smalalternativ till glass! frysta bananer är jättegott!

image139

HUR GOTT SER INTE DET UT DÅ???? MUMS vill ha nu direkt... =)


Kommentarer
Postat av: Elina

Hmm ser ut som nåt jag borde lära mig kanske? :)

2008-05-21 @ 18:59:47
URL: http://elinaochsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0