Bilen på lagning..suck=(

Känns ju ba som allt går emot mig just nu.. hade faktiskt riktigt bra lön men efter alla utgifter finns där inget kvar o nu va jag tvungen att lämna in bilen=( Blir så trött på allt asså..  kul o betala rest skatt på 4000 osså.. NOT!!!!
riktigt deprimerad... hoppas nån kan muntra upp en lite så man ej behöver tänka på sånt här skit..

har ingen bild på min bil så hitta en annan likadan som jag mixtrade lite med.. skitful bild men ville la ej ha bild på deras hus i bakgrunden=) haha o jag kan inte påstå jag e direkt duktig på photoshop.. önska jag va dock för det e ganska roligt o hålla på o mixtra med bilder...

här e resultatet av ett snabbt ihopmmixtrande av en likadan bil jag äger=)



haha ser ju riktigt bra ut när den e så liten.. men när man klickar upp den ser det ju förjävligt ut.. ni få rgärna ge mig lite tips hur man lyckas klippa ut nånting rakt? nog lätt med en bångstyrig mus=) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0