Fästingar=(

Hade en jätteäcklig dröm om fästingar inatt=(
Fy vad det djuret (om man ens kan kalla det djur) är äckligt!!!

Drömde jag hade fått en äcklig en på ryggen, tror det va T som hittat den,haha. Inte träffat henne på länge så det är konstigt att jag drömde om henne. Tur det ej va sant när jag vakna iallafall, men ni kan tro jag kolla igenom hela kroppen imorse för o se om där fanns nått äckligt.
Måste köpa ett fästinghalsband till Kenzo så inte han drar in dem men det räliga e att fästingarna sätter sig ändå i pälsen men de suger ej sig fast så han kan ju ändå dra in dem vilken ger mig rysningar i hela kroppen. Usch!

Nä nu fick jag lite panik, ska gå o titta igenom hela kenzos päls o se att där ej finns några äckliga fästingar.

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0