Fickparkeringsproffs=)

Jag e GRYMT imponerad att jag kom in mellan de 2 bilarna idag=) så imponerad att jag va tvungen att ta kort på det men det e inte rättvisst på fotot för det ser ut som bilen bakom står långt bort men den står sjukt långt ut därför ser det ut som den står längre bort.. hehe hänger ni med???
Finns ju inga j-a parkeringar här när man ska till jobb.. ibland får man köra runt o leta hur länge som helst.. jobbar inte folk här nere eller?

Hemma vid mig e det supersvårt att få parkering på kvällarna efter 18.00 o helgerna men på dagarna är där jättemyk parkeringsplatser. HÄR nere finns där ej en parkering när man kommer vid kvart i 10 men när jag kör hem vid 19 tiden ser jag parkeringar överallt o när jag jobbar lördagar finns det osså gott om parkeringar... I just dont get it..??

image40




Jaha pratat med en massa polare från England o alla verkar vilja komma hit i sommar.. KUL men tror ju det e mest snack..

G skulle komma med en kompis nu i slutet på maj men frågan e vad han förväntar sig..hehe.. Jag vill ju ba va hans kompis.. Man kan väl säga he had a big crush on me när jag bodde i England men det är ju 4 år sedan..

Sen S skulle komma för jag lovat hjälpa han träffa sin bror han ej träffat som bor i Sverige.. men prata med han igår o han har ju precis kommit hem från sin resa så tror allvarligt inte han kommer ha råd o komma.. hmm hade nog ba kännts konstigt om han kom ändå.. fast hade samtidigt varit väldigt skoj o spännande=) vi får se.. han säger att han defenitivt kommer men jag vet inte vad jag ska tro.

C har lovat o komma.. hon va ju här för 3 år sedan så det e dags för henne o komma o hälsa på igen.. hon tar la med sig några kompisar.. hoppas hon tar med N .. gillade henne som fan o hon e så söt så hon lär ha o göra här med alla svenska pojkarna=) haha.. annars e ju inte engelska personer kända för att se bra ut.. haha va tasklig jag e men tyvärr sant juhe.. men jävla härligt folk.. =)

P o J som va här i Januari har osså sagt de ska komma igen för de hade så himla roligt men P fått världens jobb o vet ju ej om han kan ta ledigt.. sen J tror jag ba ville hit för o träffa E igen.. de va ju så kära men E´s känslor svalnade då de ej träffades o hon träffa en annan så vet ju inte om J vill komma hit igen då.. han blir kanske ledsen när E träffat en annan.. vad vet jag.. Hade vatt kul som satan om de kom allihopa men I doubt it=)

image41
C,me and N när jag va o hälsade på i England 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0