Fredagsmys med I :)

Jag hämtade I på Väla igår efter hon slutat jobb.. man får ju vara taxi ibland.. nej det va faktiskt jag som erbjöd mig så nu ska jag inte vara sån=)

Väl hemma gjorde jag om hennes naglar o de blev jättefina.. eller hur?
image10
E så fruktansvärt stolt över mig själv som får dem att hålla på henne för hennes naglar har en tendens att stöta bort gelen o de åker ALLTID av vem som än gör det på henne. Men nu senaste gången har det hållt riktigt bra o det e så skoj att hon får mycket beröm för dem på sitt jobb så hon raggar kunder till mig.. haha.. kan ju inte bli bättre=)

Vi lagade lite mat osså ihop o det blev jättegott=)
Receptet jag fått av min kära vän N som e så snabbt o enkelt o sååååååååååååå gott..
I råkade dock köpa fel pasta då hon köpte med citronsmak men det blev ändå jättegott för citronen gick väldigt fint ihop med tonfisken=)



TONFISKPASTA:
1 lök
2 Creme fraiche
2 burkar tonfisk
tomatpure
sambal olek

Hacka löken o blanda med resten av ingridienserna förutom tonfisken. Koka upp under omrörning. Lägg därefter i tonfisken o rör om tills det blir varmt.
Servera med pasta (gärna färsk)


 synd ba det ser ut som kräk..haha men jag lovar det e sjukt gott=) Ta ba ej för myk Sambal olek för då blir det såååååå starkt=)
Råkade göra det lite väl starkt en gång när jag bodde på Gc.. Gick ej o äta..hahahh=)

Kommentarer
Postat av: B

Ha en trevlig helg!

Och du, berätta gärna om din åsikt om Englas mördare i min blogg!

2008-05-03 @ 13:34:31
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0