Grilla ikväll?

Jag tror jag o I ska grilla ikväll men man e ju så frukteligt trött så pallar ej fixa o åka o handla o så.. B o J skulle ju köpa alkohol men nu kommer la inte dem hit så då såtr vi utan vin=( vi som hade köpt en bag in boxare för det skulle räcka hela helgen till mig o I. Så typiskt.. men men,.. får la lösa det.. snylta hos annan eller kanske får ta o ringa hem till päronen o se om de har någe billigt vitt vin hemma man kan snylta med sig=)

Idag har det ju varit så himla fint väder... nog skoj o ha jobbat..*suck* .. men solade ju som sagt på min lilla håltimme=) Hade ingen bikini med mig så fick ha vanlig bh men who cares=) det var ju ingen döär bak ändå o bhn ser ju nästan ut som en bikini=) eller hur?

image83image84

Oblond man e asså.. shiiit... haha..

tog en bild på min mage för o visa hur brun den e men det syns ju ej på kortet såklart=/ det e för ljust lixom..=(
image85

"få bort gräset mellan tårna" sjunger jag i T Ledins Sommaren e kort=)
image86



Efter jobb satte jag mig på gröningen med J o Kenzano solade lite=) sååå skönt väder.. blåste ingenting ..inte ens vid havet... magiskt asså..

O gud vad vackert det är i hbg en så här fin dag.. tog lite bilder över havet
där e ju tom folk som badar.. crazy.. kan tänka mig det är RIKTIGT kallt i vattnet asså.. brrrr...
image87
image88
image89
image90
image91
sååå fin min bebis=)

nä nu kom I så vi får la planera lite o sen får vi köra o köpa mat.


ciao


Kommentarer
Postat av: sara moune

gud va mysigt det ser ut!! och lila kenzo e ju så sjukt fin!! nästan så att man längtar hem lite. ni har bättre väder än här dessutom :(
xoxo

2008-05-12 @ 06:39:07
URL: http://www.saramoune.blogg.se
Postat av: Nata

hehe jasa? hoppas du blev nojd da :)))

2008-05-12 @ 15:20:44
URL: http://nathk.blogg.se
Postat av: Sara

Helo du=) ja då ska jag oxå kolla igenom din blogg lite..alltid kul att hitta nya att läsa..nu uppdaterar jag ju inte min så ofta men endå ...ha det så bra=)

2008-05-12 @ 16:17:33
URL: http://saraalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0