Grilla

I fredes efter jobb stack jag o hämta J så åkte vi o handla grillstuff för vi skulle minsan grilla. På maxi va där sååååå myk folk, löning och varmt väder = grillning. Som riktiga svenssons sprang vi runt på maxi o leta efter kött o annat gott=)

Åkte sen o hämta I på hennes jobb. Anka  e snäll=)

I gjorde egen potatissallad o jag säger OMG va god den va, trodde jag inte när hon berättade vad hon skulle ha i den. Gick o tänkte på maxi om jag skulle köpa en färdig potatissallad ifall jag ej gilla I´s konstiga men tur jag ej gjorde det för det va verkligen världsklass på den=)

Mycket trevlig kväll med god mat o god dricka, Skulle ju jobba på lördagen så blev ej så sent.

image187  mums va gott=)
image188 Gott vin som J typ drack upp hela, haha, svampen! Även den goda potatissalladen=) såååååå GOOOOOOD!
image189 J den nya grillmästaren=)

image190  B myser i gräset
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0