I´s matlagning

Jaha då va I på det igen o skulle laga mat till mig medan jag gjorde nails på en kund.

Ska vi säga 3:e gången gilt I. =)

Fy fan va det va pepprigt, undrar om hon tappade pepparburken i såsen. Synd för annars va det väldigt gott.

image143

Här e I´s mästerverk, well so she thought. ;)



Blev ba myskväll igår. Jag o I va o solade par solarium, Hehe, ganska gött o kunna ligga o snacka med varandra samtidigt som man blev brun.

image144

Sen köpte vi upp hela konsums lager på godis o chips kändes det som. Satte oss i soffan o krängde chips,dippa,ostbågar o godis. I satt mest på datorn men jag hade laddat upp nya avsnitt av de desperata husfruarna så jag hann med 2 avsnitt innan I gick hem, kollade på ett 3:e innan jag hoppade i säng.

Synd ba jag ej fått sova så myk inatt. Kenzo blivit sjuk så fått springa med han hela natten=( Så synd om han, han skäms verkligen men kan ju ej hjälpa när det bara, förlåt, rinner ur han=( Min lilla bebis.

Sitter nu på jobb men ska snart hem. Eller först ut på Väla o hämta I, sen ut till Påarp till min farbror o hämta massa alkohol min faster köpte till mig i Tyskland. WEEIIIII=)

Ikväll blir det party när B & M kommer från Kävlinge.

Hörs vi ej ikväll hörs vi imorn, garanterat! ;)

Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0