kioskmongo=)

haha fått det j-a ordet på huvudet.. men vad betyder det lixom? haha B´s påhittade ord.


--------------------------------------------------------------------------------
 Vilken helg.. haha.. jag o I skulle ha grillat 2 ggr men blev donken båda gångerna.. snacka om lata..



S, I, S o jag satt hemma hos mig o drack vin i lördes kväll.. vilket PARTY det blev... dansade i soffan o ba va helt crazy.. men vi hade så FRUKTANSVÄRT skoj=) haha..

Det blev ju såklart cardan sen vid 2 tiden ungefär... OMG säger jag bara.... hahahha ... Träffade massa roliga folk o hade riktigt kul=)


Hemgången skedde långt efter stängning..haha.. vet inte vad som flög i mig men jag blev skitförbannad på B i taxin o hoppade ur o gick hem.. I ringde o då va jag sur på henne.. haha o jag kom inte ens ihåg när jag pratade med I vad jag hade blivit sur på.. haha.. snacka om att vara en riktig bitterfitta..


här e bilderna från vår crazykväll hemma hos mig=)

image94
image95image96
image97

DA GIRLS!!!


image98

I älskar denna bilden så fick ju lägga upp den=) Själv tycker jag den ser lite mongo ut=)

image99
image100
image101
image102
image103

I har fått för sig vi ska dansa i soffan=) haha..

image104

I i sitt esse=)

image105

Vi andra mer normala höll oss på golvet=) *not*

image106

Erkänn jag e jävligt snygg när jag gör mongominen=) hahahha...


Vi filmade osså väldigt myk men OMG det är ju inte direkt något jag vill lägga upp så alla kan se.. haha.. man har ingen bra röst på fyllan=) Men nån film kan jag la lägga upp ;) Inte de värsta då.. haha då hade ni mina trogna läsare trillat av pinnen=) 










Snacka om ångest dagen efter när man vaknar kvart i 3 på eftermiddagen dagen efter.. hade sovit ifrån min väckarklocka som jag ställt för jag skulle upp o tvätta o ut i solen o sola.. snabba mig upp o gick o la mig på viskan .. B kom upp med pizza sen kom I=)

Jag o I drog ner med hundarna till gröningen sen o gick.. mysigt va det=) Va o hälsade på D på hennes jobb osså.. fortf grym ångest man ej gått upp tidigare o dratt till beachen.. men men behövde verkligen sova ut kände jag.. =)


Min hjärna står still.. skriver mer sen

xoxo

Kommentarer
Postat av: david

hm.. du bjuder mig på nästa fest va? hehe :-)

2008-05-14 @ 21:35:41
URL: http://seeland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0